התמונות להמחשה בלבד

Ramat Aviv Mall
רמת אביב, תל אביב

כתובת ופרטי יצירת הקשר עם סניף רמת אביב, תל אביב

כתובת: קניון רמת אביב, שער המגדל, איינשטיין 40, תל אביב

טלפון: *5906 שלוחה 611

שעות פתיחה:

ימים א’ -ה’ : 21:00 – 09:30

יום ו’ : 15:00 – 09:00

יום ש’: שעה אחרי צאת השבת – 22:30

הכניסה נגישה // אין שירותים בסניף // לא קיימת חניה נגישה
בסניף זה קיים מערכת עזר למען אנשים עם מוגבלות בשמיעה מסוג לולאת השראה

מיקום הסניף במפה

שירותי הסניף

אירועים ושמחות עם באשר פרומז’רי:

דמיינו לכם חתונה, יום הולדת, אירוע חברה, או כל סיבה קיימת למסיבה, שמשתדרגת פלאים הודות לבופה עשיר שכולו “באשר פרומז’רי”, רשת הפרומז’רי המובילה והטובה בישראל. באפשרותנו להגיע לכל מקום שתבחרו, להרכיב מבחר טעים, עשיר ומעוצב ממגוון הגביונת והדליקטסים של הרשת.

לנוחיותכם, כל אירוע נתפר לפי מידה וכולל אפשרות בחירה מתוך תפריט אירועים עשיר.

 

מבחר יינות עשיר מכל רחבי העולם

סניף רמת אביב מחזיק במגוון יינות עשיר ומגוון מכל רחבי אירופה והארץ, אשר ישלימו בצורה מושלמת את הסל הקולינרי שלכם. צוות הפרומז’רים במקום ישמח להמליץ לכם על יינות אשר יתאימו עם הגבינות שבחרתם ולהרכיב עמכם את חווית האירוח האולטימטיבית.

מחיר: 50-600 ש”ח, משתנה בהתאם למלאי המתחדש.

 

ירידי יין ושווקי אוכל:

מארגנים אירוע קולינרי גדול? יריד לעובדי החברה? הדוכן הנודד של באשר פרומז’רי יכול להגיע לכל נקודה!

שדרגו את האירוע שלכם עם דוכן חגיגי וטעים במיוחד של באשר פרומז’רי בין אם מדובר באירוע סגור או אירוע מכירה המוני, הצוות שלנו יגיע עם גלילי גבינה, מבחר עשיר של דליקטסים, יינות ומוצרים ארוזים ויבנה עבור האורחים שלכם את הסל הקולינרי המושלם.

סרטון וידאו של סניף רמת אביב, תל אביב

אודות הסניף


מה גורם לעורך דין לעזוב את עיסוקיו בחוזים והתרוצצויות בין בתי משפט ולפתוח בוטיק גבינות? יואב ארביב היה עורך דין, כשחבר לשותפיו, וחבריו הקרובים ביותר – המגיעים ממחוזות הבולנז’רי, ופתח עמם את החנות החדשה של באשר פרומז’רי ברמת אביב. יום חורפי אחד, כשנפש מעבודתו במשרד, הוא שוטט בקניון ברעננה, וקיבל המלצה מחבר לאכול כריך מפנק בבאשר פרומז’רי, אצל אירי. הוא מספר שהביס המושלם ההוא איזן בין טעמים מנוגדים, “יצר סיפור שלם בחך ברגע”, שבה את ליבו. הוא התאהב בקונספט של חנות הבוטיק שגילה ובמאות המוצרים המובחרים שהיא מציעה, וכך בחר יחד עם שותפיו להצטרף למשפחה הגדולה והחמה של באשר פרומז’רי.

 

הגבינות האהובות על יואב הן החאודות ההולנדיות והקרמו דה ארז’נטל, שמציעה מכה רכה וענוגה של טעמים ששוטפים את הגוף והדמיון. באשר פרומז’רי ברמת אביב היא מעדניה של חלומות, המציעה מאות סוגים של גבינות, דליקטסים, דגים מיושנים ויין – מוצרים שנרקחו בין אמן ובאהבה. הצוות המקצועי מחכה להכיר אתכם לעומק, ולמצוא לכם את המעדן או הגבינה הבאה שתתאהבו בהם, תוך היכרות עם ההעדפות הקולינריות שלכם והרצון לגלות לכם טעמים חדשים, ולחלוק אתכם את הידע הנדיר והעשיר שלנו. חוץ מכריכים מדהימים, תוכלו ליהנות מפלטת גבינות ססגונית, אירועים של הרמת כוסית, קייטרינג – ושירות אדיב וחם שמזכיר בוטיק כפרי. מחכים לבואכם!

גלריית תמונות של הסניף רמת אביב, תל אביב

דרושים.ות עובדים.ות
דרושים פרומז’רים!עם תודעת שירות גבוהה, זמינות למשרה מלאה, אדיבות, רצינות ותשוקה לעולם הקולינריה. ניסיון במכירות – יתרון
יש לנו יין על מדפי הפרומז'רי
נשמח לאישורך
אינך רשאי להמשיך בתהליך הרכישה.
המוצר התווסף לסל
שירות המשלוחים שלנו גדל מיום ליום! בואו נוודא שאנחנו מגיעים גם אליכם